DIT WIL IK WEKEN
OPDRACHT:
Bedenk een sales-thema dat als paraplu kan werken voor de verschillende aanbiedingen van Tele2
OPLOSSING:
Een speels thema dat aansluit bij de lopende campagne. Gewoon niet omdat het moet, maar omdat het kan.
BUREAU:
Indie Amsterdam
MADAME TRES SESTI
OPDRACHT:
Bedenk een campagne voor de Vodafone & Samsung 360 telefoon. Een telefoon die helemaal draait om zijn telefoonboek die gelinkt was aan alle social media kanalen
OPLOSSING:
Een social medium -Madame Tre Sesti- die net als de telefoon een 360-social media analyse geeft van mensen.
BUREAU:
Achtung! / They
RIJBEWIJS
OPDRACHT:
Zorg dat jongeren al vroeg een merkvoorkeur krijgen voor Volkswagen.
OPLOSSING:
Claim het rijbewijs (halen) en hang daar slimme services omheen zoals theorie leren, kortingen, Bob-bepaler, barrelbrowser (goedkope Volkswagens goedgekeurd door de officiële VW-dealer) en een gratis slipcursus als je het rijbewijs haalt.
BUREAU:
Achtung!
OPDRACHT:
1. Een kerstkaart voor een bouwbedrijf .
2. Een printuiting voor een campinggids.
OPLOSSING:
1. De kerstman als bouwvakker
2. Naakt kamperen op zijn puurst.
BUREAUS:
Duval Guillaume A’werp/ Doom & Dickson